2009. október 6., kedd

Zubr - A tanulságos történet (Screamager ujjaiból)

Elmesélnék egy tanulságos történetet...
Szülinapomat ünnepelve betértünk egy sarki arab boltba (rosszul kezdődik tudom), majd rögtön a legrosszabb sörök keresésébe kezdtem, de ami aznap történt, arra még én sem voltam felkészülve... Átlagos bevásárlásnak indult, találtam KANIZSAIT (külön cikket érdemelne) ezért jó kedvre derültem, de tudtam hogy nem érem be ennyivel. A hűtő legelrejtettebb zugában találtam egy furcsaságot. Olyan volt, mint amikor egy torzszülött gyereket kiraknak egy random család ajtaja elé. Igen, jól sejtitek, ez volt a ZUBR!
...


(bocsi a tré fényviszony és nézet miatt, részegek voltunk....- szerk.)

...
Fosbarna műanyag palack, 1.5 literes kiszerelésben, csúf kék címkével, mely büszkén hirdeti: CSEH PRÉMIUM KVALITI - 175 HUF-ért! Na persze ezt nem vettem be, de már furdalt a kíváncsiság. A boltból kifele jövet észrevettem, hogy a palackon egy Chicago Bulls embléma áll, ezt meg is említettem a társaságnak, és szakadtunk egy jót. De én már kezdtem félni... éreztem hogy ez nem egy átlagos sör... Kibontása után megszagoltam, és úgy elundorodtam, mint még életemben soha!!! Továbbadtam ezt a löttyöt, hogy a többiek is vehessenek szagmintát, közben azon gondolkodtam, hogy mire hasonlít a szaga... Hosszas gondolkodás után megegyeztünk, hogy a szaga teljesen olyan, mint a töltött paprika. Na de ezután jött csak a java™! Megkóstoltuk!

EKKORA SZAR SÖRT(?) MÉG ÉLETEMBEN NEM ITTAM!!1!

Az íze olyan, mintha egy hajléktalan ember 5 hónapos, mindenféle nedvekkel átitatott alsógatyájából nyertünk volna ki esszenciát! A társaság edzetlenebb felét a hányás kerülgette az íztől, de még az edzettebbek is beleremegtek a fájdalomba.

TANULSÁG:
EZ EGY SZAR!
DOWN WITH THE ZUBR!
NE IGYATOK IPARI FELESLEGBŐL ELŐÁLLÍTOTT DOLGOKAT!


a képen Dani fiú (, a Zubr) és Screamager. -szerk.


És most csekkoljátok az értékelést mindannyiunk szívéből, ugyancsak Screamager ujjaiból.:

Értékelés:

Íz: 0/10
ÉRTÉKELHETETLEN! Olyan mintha egy hajléktalan nedvekkel átitatott...
Illat: 0/10
De miért pont töltött paprika?!
Előfordulás: 1/10
Én csak egy helyen láttam eddig, higgyétek el, jobb ha nem mondom el hogy hol.
Csomagolás: 1/10
A fosbarna csomagolás és a hozzá nem illő kék címke remekül szimbolizálja az ízt és az illatot.
Szín: 1/10
ATTENTION! A szín megtévesztő, mi is azt hittük hogy ez egy sör!
Ár:
-1/10
Akkor sem innék újra ha fizetnének érte!
Hatás: 10/10
Az arcizmok görcsös összerándulása, a szájüreg poshadtsága (halál komoly. -szerk), illetve erős hányinger léphet fel fogyasztása közben/után.

Screamager

Végezetül!
Köszönjük meg együtt ezt a tanulságos postot Screamagernek. Sok szaros emberi élet menekült meg az elenyészettől.
Köszi szépen!!
_Olcsóvolt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése