2009. október 6., kedd

Biturbó

Már régebben írtam egy energiaitalról, ami kísértetiesen hasonlít a Biturbóra, mondhatni a kistesója. Ez a Turbó volt. Visszagondolva nagyon rossz emlékeim maradtak csak a kistesóval kapcsolatban, ezért mikor Töki egyik reggel mondta, hogy öccse hoz neki Biturbót mit ne mondjak, legbelül picit féltem, mert úgy emlékeztem, hogy írtószar volt.

... Aztán reggel suliba menet Pistit felhívta Töki - 'siessetek, mindenki kérni akar belőle!'. Szóval futottunk mint akit kerget a tatár, és ahogy egyre közelebb értünk a sulihoz vegyes érzelmek keringtek bennem. Féltem a szörnyű íztől (nem volt pénzem Kobrát venni, így ezt kellett volna innom egész nap - orvosoltam a problémát a második óra után), de izgultam is, mivel még nem láttam nagy 'Turbót, és nem voltam biztos az emlékfoszlányokban amik fel-felmerültek tudatalattim vagy mim legmélyebb bugyraiban.

Fasztforvörd, eljött hát a nagy pillanat, beleittunk. Direkt senki nem szólt semmi egy szót sem. Én sem mertem. Pisti és Töki aztán megegyeztek, hogy ez tök gyümölcsízű, meg halálszénsavas. Én örültem, mert sokkal jobb volt, mint amire számítottam, de sokkal rosszabb mint amihez 'hozzá vagyok szokva'. Végülis simán megittuk, mint a szar, kétszer vissza is köpött, szerintem nem szeret engem ez a Turbó meg Biturbó-dolog, haha.

A csomagolás is megér nekem egy teljes bekezdést. Jól koppintják a Kobra-aurát, (tudom, hogy nem koppintják, de szeretem azt mondani poénból, hogy mindent a Kobráról másolnak) magyarul a nálam alapból tuti befutó higanyszínű flakont, sőt egész jók a kis dombormintákkal való kísérletezgetésből kisült formák.

... Viszont a cimke az simán megér egy misét. Kurvaundorító, Legalább annyira nem mutat jól ezen a fasza kis flakonon, mint Freddy Mercury egy KKK gyűlésen. Én csak akkor vettem észre, hogy mi van valójában a semmitmondó cédulán, mikor Töki felhívta rá a figyelmem. Egy kibaszott teherautó eleje. Uramatyám. Hát ennyire fantáziamentesnek, hogy lehet lenni? Nem igaz, hogy nem voltak képesek valami előnyösebbel, szebbel, jobban passzolóbbal előállni. Esküszöm ha egy futó nyulat, vagy gepárdot, vagy valami állatot raknak rá, akkor nem szólok semmit, maximum megmosolygom, de ez kurvára ötlettelen és snassz.

Értékelés:
Íz: 6/10
Nem egy nagy szám, nem jó, nem rossz, de egész tűrhető. Először gecisavanyú, de meg lehet szokni.
Illat: 7/10
Hívogató.
Előfordulás: 4/10
Biztos sok helyen található, már sokan meséltek róla, de én még csak egy helyen találtam. Akkor se vettem.
Csomagolás: 3/10
A flakon kicsit felhúz belőle, de -1et adnék a cimkére. Átkozott dizájnerek!!!!
Szín: 5/10
Átlagos hugy-szín.
Ár:
4/10
Sajnos átlagosnak mondható, a maga 220 HUF-os árával.
Hatás: 7/10
Egész jól bemar. Vagy mit csinál ez... Beturbóz, haha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése