2009. szeptember 7., hétfő

(ülker) Tempó - keksz a javából

Egy általános iszogatós-fosínyenc estén Pisti általában hoz magával valami elemózsiát, amit édsanyja' hoz a lokál boltból. Úgy konferálta nekem fel, hogy 60 pénz, de nem nagy szám, arányos az íz az árral.

Az én tapasztalataim Ülkertempóval (amúgy csak tempó, az ülker a gyártó, gondolom ez mindenkinek leesett - csak a megkülönböztetés végett más a neve, lesz még itt tempó - meg amúgy is fasza kimondani azt hogy 'ülker'...) meglepően jók. Én általában mindent fikázom, de esküszöm, hogy ez finom. Oké, kicsit száraz, törékeny és porolódó a keksz maga, de a töltelék szerntem pilótát megszégyenítően finom, és sok. Kis adag, 20 darab süti, de szerintem 60 forintért ez rendkívül, sőt példátlanul kurvaolcsó.

Értékelés:
Íz: 10/10
Nekem nagyon bejön.
Illat: 8/10
Biztató, bár halovány.
Előfordulás: 2/10
Én még életemben nem láttam boltban, de tuti van valahol.
Csomagolás: 3/10
Eléggé effektmatyi a háttérben a szürke cucc, de attól még rohadtul szegényes.
Szín: 10/10
Barnább mint a szar!
Ár:
10/10
Ennyiért a lelkem is eladnám.
Hatás: 5/10
Kevés. De legalább olcsó és finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése