2009. szeptember 15., kedd

be! focused premium energy drink - miafasz?!

Először is, tudom, hogy be focused! a tisztességes neve eme italocskának, de mint az Enerygnél, itt is poénosabb így írni. Most, hogy ezt is kiszögeztem, bele is fogok az írásba.

Tehát be! focused. Ma a sétatúránkon betértünk a Kálvin Téren egy boltba Pistivel és xTomival olcsóságok finomságok (habár nem mindig jár együtt a két dolog, sajnos) után kutatva, mert láttuk, hogy egy egész CSALÁDNYI (ülker) Tempót kiraktak díszelegni a kirakatba. Ahogy bejjebb mentünk, majdnem sikongattunk mint a csajok/csávók a hejjnekem-reklámban. Olcsó csokik, kekszek, minden ami kell egy négerrepp* klippbe, haha.

Ez a szépség egyből kiszúrta a szemem, a maga 69 (!!!!!!!! IGEN!!!!!!!!) forintos árával. A legszebb az, hogy most hazafelejövet egy random kisbolt elé ki volt baszva vagy 10 kartonnyi ilyen, és nagyon el akarták adni, nem tudom mennyi sikerrel. Szerintem gyorsan kel, mert ugye olyan az ára, hogy ebből kb max kekszet lehet venni. Ám íze az megosztja a csapatot.

Abban megegyeztünk, hogy tapéta-íze van. Abban is, hogy emlékeztet az Enerygre, szerintem egy az egyben olyan íze van, színe is olyan, hogy inkább asszociálok nukleáris hulladékra vagy egy Municipal Waste albumborítóra, mint energiaitalra. Magyarul tiszta Eneryg. Bár Pisti szerint szarabb mérföldekkel. Hát, kinek a pap, kinek a pap fia, haha.

A csomagolásról annyit, hogy egész konszolidált, talán tetszene is, csak az a csigaforma kurvára ötlettelen, nagyon érződik rajta hogy ki akarták tölteni a helyet valamivel, felesleges. Ja meg még PREMIUM ENERGY DRINK. Ezen kiröhögtem a belem, haha. Azért kerül ennyibe!

Értékelés:
Íz: 7/10
Tapéta, de ha egyben legurítom, akkor megy magától. Csak utána torzul el az arcom.
Illat: 7/10
Nem kellemetlen, de nem is kellemes.
Előfordulás: 4/10
Most még 4-est adok neki, bár szerintem hamar elterjed amilyen kurvaolcsó.
Csomagolás: 2/10
Erőtlen. De legalább próbálkoztak (remélem)
Szín: 10/10
Ezaz!! Toxic Holocaust!!!**
Ár:
10/10
Azért ez is feladja a leckét, bazdmeg.
Hatás: 4/10
Nem tudom megállapítani negyed litertől, lehet az én hibám, haha!


*nem rasszista hangsúllyal mondva!
** ez sem rasszista kifejezés, van egy ilyen zenekar, és ilyen színű a logója általában.

2 megjegyzés:

  1. én is vettem ilyet de én már 99Ft-ért

    a "nagyon el akarják adni" nekem is feltűnt, de (miután megnéztem a doboz alját) rájöttem, hogy azért ez a nagy óccsóság, mert közel a lejárat. biztos betolták valahonnan külföldről, hogy ne az ottani piacukat csasszák el.

    a "premium"-ságban azért lehet valami, mert a többi hasonló szutyokkal ellentétben, ebben legalább valódi szőlőcukor van, és nem az a legolcsóbb glükóz-fruktóz szörp, vagy a mégszarabb "műcukor"

    szóval szerintem ki lehet néha fogni olyan cuccokat amiknél az óccsóság nem a szar minőség miatt van, és ezt is ilyesminek gondolom. lefogadom, hogy nem is lesz több ilyen ha elfogy a beragadt készlet.

    esztí

    VálaszTörlés
  2. nagyon köszi az észrevételt, teljesen igazad van!

    VálaszTörlés