2009. március 26., csütörtök

Watt Energy + - Tessék?

Ivott már a kedves olvasó hugyot? Nos, ez pont olyan, csak szarrá cukrozva. Ne tévesszen meg senkit se az üveges kivitel, ami a drágaságra, biztonságra utal. A csavarós fémkupak, ami kinyitásnál már enyhén szisszenő hangot hallat, és visszazárható is csak csalóka. Az első korty, amint az ember beleiszik, mogorva fintor veti lábát az arcán. Eleinte nem akartam elhinni. Olyan volt mint a KO, csak nem lejártban... És még édesebb talán! Már-már a fúj-kategóriát súrolja az édessége (pedig én nagyon édesszájú egyén vagyok).

Olcsó volt, az iskolánk melletti kisboltban leltem rá, hol legutóbbi születésnapomon egy karton sört vettünk, olcsón, szóval ismerős volt a hely. Csodálkoztam is, mikor láttam eme önmagához olcsónak tűnő löttyöt. 110 forint volt, nem tudtam otthagyni, osztálytársaimtól kértem pénzt, hogy vegyük meg együtt. Lehet nem kellett volna.

Értékelés:
Íz: 4/10
Nyúlós.
Illat: 5/10
Semmi különös, átlagos tutti-frutti illat.
Előfordulás: 1/10
Csak abban a bizonyos boltban találtam még.
Csomagolás: 9/10
Igényes, sőt mi több, mutatós. Talán a csomagolásra adták ki a pénzt amit az ízre akartak szánni. Vagy csak megtévesztés hogy 'vegyél meg!' és egy nagy szar az egész...?
Szín: 4/10
Sárga. Picit túl sárga.
Ár: 8/10
110 HUF. Nem is drága, nem is olcsó.
Hatás: 1/10
Unalmas, illetve fintorgás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése