2009. július 18., szombat

Yakuza - olcsó fos energiaital drága köpenyben drágának tűnő névvel

Ezt a gyönyört azt hiszem olyan 280-310 forint között vettük a körúton a Barossnál. Úgy kértük, hogy van-e valami energiaital amit máshol nem lehet kapni, és erre hozták a Yakuzát. Ránéztem, és már éreztem hogy rossz lesz. Még áprilisban vettük, tudom, hogy későn teszem fel, de az íze azóta bennem maradt. Tiszta sablonos szaharinozott szar. Édesítőszer+víz+hugyszín. Többet nem is kell róla írni szerintem. Max annyit, hogy csak azért esett jól, mert meleg volt és ez meg hűtve volt.

Íz: 4/10
Inkább ne.
Illat:
5/10
Semleges
Előfordulás: 1/10
Csak a barosson láttam eddig. Szerintem máshol nincs is.
Csomagolás: 8/10
Ízléstelen, de valahol figyelemfelkeltő.
Szín: 5/10
Hugy.
Ár: 4/10
Pici és drága.
Hatás: 3/10
Semmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése