2009. április 28., kedd

Kobrinfláció! Kobrhamisítás?

Nem tudom hányan vettétek észre, de a Kobrának eléggé felszökött az ára, ami engem mélyen érint, mert már kb 3 éve Kobrázok, és szokatlan a kétszáz forintot kipengetni érte a szokott 140-150 helyett. Ez lehet akár a recesszió miatt, világválság, Kobra-trend, faszom miatt, de a fő, hogy gecire felszökött az ára. Egyre több köcsöggyereket látok (pl osztálytársaim) kobrázni reggelente, meg Grow Up Fuck It Up-ék is igencsak terjesztik az igét (ami nem is feltétlen rossz, de az osztálytársaimnak a kurva anyjukat).

Másrészt, ezáltal, hogy megy fel az ára, új, csini dizájnt kapott (ami kurva könnyen lejön), és ami a legmegrázóbb: hígabb. Volt egy idő, még az újítás előtti kb fél hónap, mikor azt hittem, hogy mindenhol lejárt kobrát adnak, mert kevesebb benne a szénsav, és nem olyan tömör az íze. Ehhez képest minden új csomagolású Kobrincs olyan. A faszom kivan a sok újítással. Kurvamód fel vagyok én is, a szerkesztőség többi tagja, és közeli Kobrás haverjaink háborodva emiatt. Ha így folytatódik, lehet bojkottálni fogom. (De ha nem, akkor bocsi Kobri, remélem azért még szeretsz engem és ez csak egy rossz másnap...)

1 megjegyzés: