2009. április 28., kedd

Big Energy - óriáshugy

Amikor még régebben jártuk a várost este mindenféle szart találni a csapattal, Tomi mindig arról mesélt hogy 'jajj A Big Energy...', aztán tegnap előtt megláttam egy munkást pont bigenerdzsit venni a lokál boltban, és másnap én is rávetemedtem és összekapartam rá kemény 200 forintot. Két boltban is meg kellett forduljak, hogy találjak egy 2 literes flakonnal, és hát az íze... Azt hogy is mondjam... Eléggé olcsó... Nem lehet mást mondani rá.

A kivitel abszolút rendben van, igényes a cimke, kényelmes az üveg, egész biztatóan húgy sárga a lé, és az íz is tutti-fruttis. Csak hát az olcsóbb fajtából. Az irónia az egészben az, hogy amilyen színű a lé, olyan színben is távozik ugye. Pisti például kb 3 óra leforgása alatt 3× ment pisilni, én kétszer. Nincs több mondanivalóm. Vízhajtó.


Értékelés:
Íz: 6/10
Lehetne jobb is.
Illat: 8/10
Biztató.
Előfordulás: 2/10
Már két embertől hallottam róla. Hahaha.
Csomagolás: 10/10
Dizájnos!
Szín: 3/10
Amint már mondottam volt, húgy.
Ár: 4/10
Nem vészes ahhoz képest, hogy mostanság a Kobra ára is inflálódott és nem ritka 200 fölött az ára.
Hatás: 8/10
Sokat kell pisilned tőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése