2009. május 15., péntek

CBA kakaós töltött ostya

Nos! Az igazat megvallva nem járok sokat semmiféle boltba, de ma délután szükségeltetett tejet vásárolni.
Mentünk-mendegéltünk az üzletben, és az édesség-szektorban rábukkantam egy hármassal kezdődő árcímkéjű fenséges csokoládéra.
Lehajoltam, és szembetaláltam magam egy 37 pengő értékű CBA kakaós töltött ostyával. A!
Próba cseresznye, uzsgyi a kosárba! Alig vártam, hogy kipróbálhassam.
Kisvártatva hazaérkeztem, nyugtató zenét pakoltam a szobába, és lehántottam a maga nemében puritán csomagolást.
Egy teljesen átlagos ostyahasáb, semmi egyéb.
Ám az íze...hmm, nem fogjátok elhinni, de először förtelmes volt! Mintha egy fadarabot csócsálnék, ami kicsit porhanyós,
kicsit ropogós, kicsit jellegtelen.
De ahogy telt-múlt az ideau, egyre jobban ízlett, s a utolsó falatnál már bántam, hogy így bántam vele!
Nem egy fémösz m*rs, tw*x avagy sp*rt szelet, de azért el lehet bánni vele.


Értékelés:
Íz: 5/10
Igen is, meg nem is.
Illat: 6/10
Átlagos, magányos.
Előfordulás: 10/10
Ha látsz CBA-t a közelben,biztosan lelsz!
Csomagolás: 3/10
Rémesen egyszerű, kék-fehér, rajta egy idealizált csokidarab.
Szín: 7/10
Mint bármely csoki.
Ár: 10/10
Korrekt.
Hatás: 3/10
Felejtős.

bekütte és köszi: annna (és milyen cica van a képen a háttérben :3)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése