2009. december 6., vasárnap

Tiger - Az erő hát


Jó rég nem írtam erre a blogra, sajnálom, hogy elhanyagoltam, elkalandozott a figyelmem más irányokba... De ez itt most az én visszatérőcikkem, egyik legkedvesebb energiaitalomról, a 'Tájgerről.

Kezdjük is az alapoknál: igen elismert egy energiaital ez, sokan kedvelik, nem agresszív íze és bubissága végett, de ami igazán jó benne az az energiatartalma. Egy flakonnyi (0,5 l) simán elég a suliban elkoptatott energiák újratöltéséhez (megjegyzem, nekem nem, de másoknak igen). Ára is egészen jó, mi pl. a suli mellett egy fél literes kis palackért 130 magyar pénzt adunk ki. Bőven jó, főleg mert mindig megbízható, és finom marad. A flakonos kivitelezés már csak javít a helyzeten - Pisti ugyan a kis dobozra voskol, vele szemben én a flakonos energiaüccsiket szeretem a legjobban.

Íze remek, nem arrogánsan édes, de nem is vízízű, pont kellemes. Buborék/ml aránya is tökéletes, nem mar, inkább símogat. Hűtve tálalandó, általában hűtve is tartják a boltokban (hálistennek).

A kivitel, mint már megemlítettem flakonos ez esetben, ami szerintem már alapból megér pár plusz pontot. A címke ezüstösen csillog, és arra lett rányomtatva a felirat: TIGER energy drink. Nem viszi túlzásba a dolgokat, csak meghinti az ember elméje előtt a gondolatot: 'Igyál meg, és benned lesz a Tigris ereje!'... Legalábbis nekem ez jött le. Ami kurvapozitív, haha!

Két kuriózum, érdekesség, amit megemlítenék: az ital szlogenje 'Power is back!', ami ugye azt jelenti, hogy 'Az erő visszatért!', ami teljes mértékben igaz erre az italra, hisz eléggé hasznos, és nagyon energiadús ugye. Ebből a szlogenből adódik a mi kis viccünk, miszerint 'Az erő hát', tudjuk, hogy olcsó, tőlünk ne várjon többet senki.
A másik dolog pedig ami szerintem legelőször szemetszúr, az természetesen maga a Tigris, Darius Mihalsdkasdoasdnosky (nem fogok bajlódni a nevének a kibogózásával, bocsánat, tudod kiről van szó.) képe, amint tekintete a vásárlóra mered és mélyen a szemébe néz: 'IGYAD'. Ez az igéző tekintet szinte befenyítette az agyamat először, így már akkor kénytelen voltam megvenni. Azóta ha látom, elragad az érzés, hogy ha nem teszek így, 'meg leszek baszva'.

Szerintem ennyit elég is írni erről a kis energiaitalról, a többit tapasztalja meg a kedves olvasó. :)
Egykét dokumentáció még:

AZ ERŐ HÁT

I WANT YOU TO DRINK THIS

Értékelés:
Íz: 10/10
Tökéletes.
Illat: 10/10
Elragadó.
Előfordulás: 8/10
Lassan, de biztosan terjeszkedik, már-már mindenhol kapható.
Csomagolás: 10/10
Kell erről valamit írnom? Zseniális.
Szín: 8/10
Hígnak néz ki, de a látszat csal!
Ár:
8/10
Az én személyes tapasztalataim alapján simán megéri.
Hatás: 9/10
MEGBASZ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése